“Kada me je Paul Marciano pozvao da budem nova Guess djevojka, bila sam veoma počastvovana i uzbuđena što ću postati dio kultnog brenda koji obožavam još od tinejdžerskih dana“, izjavila je J.Lo. “Kada pogledam rane Guess kampanje, vidim sve te predivne modele i ikonične fotografije koje je Paol stvorio. Biti izabran za nosioca proljećne kampanje za Guess nevjerovatan je kompliment“. Art direkciju potpisuje Paul Marciano, ko-osnivač Guess Inc. brenda, dok je iza objektiva bila modna fotografkinja Tatiana Gerusova. Kampanja je inspirisana uzbudljivim i dinamičnim životom koji Lopezova vodi na relaciji Las Vegas – New York – Hollywood, a atraktivni kadrovi nastali su u elegantnoj vili i evociraju uspomenu na klasične Guess kampanje uz neizbježan uticaj estetike i ličnog stava Jennifer Lopez.

 

“Jennifer Lopez je Guess djevojka iz snova. Ona je ostvarena umjetnica, ikona, nevjerovatno senzualna“, izjavio je Marciano. “Njen uticaj nastavlja da raste i ova kampanja odaje počast ženama koje sa godinama dobijaju na ljepoti i stilu. Njena ljepota i sofisticiranost isijavaju kroz kampanju i veoma sam uzbuđen što je Jennifer prihvatila da bude naša nova Guess djevojka, ali u isto vrijeme i ’Femme Fatale’ za Marciano“.