Yves Saint Laurent Beauté potpis je make-upa, mirisa i njege kože najsubverzivnijeg pariškog couture branda. YSL make – up nudi najnapredniju tehnologiju u srcu dragocjenog pakovanja. Ikone YSL Beautéa uključuju Touche Éclat, Maskaru Volume Effet Faux Cils te ruževe za usne Rouge Pur Couture i Rouge Pur Couture Vernis à Lèvres.
Obad je predstavio najnovije trendove kada je u pitanju make – up za usne: Combo lips, Bitten lips i Ombre lips. Ukazao je i na efekte na usnama koji se postižu uz pomoć Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture, najprodavanijeg YSL ruža za usne, ali i koristeći Yves Saint Laurent Tatouage Couture, tečni ruž za usne koji daje dugotrajan efekat, poput tetovaže. Ovo su izuzetno pigmentirani ruževi satenskog i mat finiša, koji pružaju intenzivne boje i naglašavaju ženstvenost. Pružite svojim usnama raskošne boje s intenzivnom hidratacijom samo jednim slojem.
Lip showroom osmišljen je kao animacija za usne. All hours foundation tečni puder za lice je jedan od rijetkih pudera koji je waterproof, partyproof, urbanproof i transferproof.

Mascara Volume Effet Faux Cils The Curler je novitet koji omogućava uvijanje trepavica i daje volumen. Ovoj maskari je inspiracija gusta, crna površina mokrog, grubog asfalta i ima jedinstvenu, patentom zaštićenu formulu. Gušća od svih dosadašnjih maskara YSL Beauté, inovativna tekstura glatko klizi po trepavicama, bez stvaranja grudvica, u trenu im donoseći dramatičan volumen i besprekoran izgled od korijena do vrhova. Gotovo je bestežinska, što omogućava savršenu gradaciju slojeva, s tim da se svi „stapaju“ u jedan, pružajući trepavicama i volumen i definiciju. Ova postojana maskara koja se jednostavno nanosi novi je neizostavan dodatak za sve ljubiteljke urbanog stila.

Osim ruževa, sjajeva i olovaka za usne bile u prilici da isprobaju i druge novitete ovog brenda.

Kod šminkanja, pravilo je da sve treba koristiti po malo i nikako imati previše šminke. YSL proizvodi posvećeni su damama koje žele da budu drugačije, onima koje vole luksuzne stvari, a ne klasiku, rekao je Obid. Tokom događaja, rečeno je i da se sva make – up tehnika koju su gošće bile u prilici da vide na modelu može jednostavno postići.

Iz YSL poručuju: “Ljubav je najbolja kozmetika. Ali, šminku je lakše kupiti”, a svi proizvodi koji su predstavljeni biće u prodaji u “Bar – Kod shop” parfimerijama.

*Fotografija: Boris Šekularac za MNE magazin