Jovana Šipčić, urednica portala JollyWoman i humanitarac, prije par nedelja pokrenula je više akcija pomoći malim preduzećima i preduzetnicima nakon pandemije virusa. S obzirom da su ekonomija i preduzetništvo posebno pogođene grane zbog vanredne situacije, Jovana je osmislila par ideja kako da pomogne onima koji to žele. Naime, kako je izjavila u medijima, pretraživala je ankete preduzetnika i vidjela da su glavni predlozi za pomoć istima prodaja i kupovina domaćih proizvoda, a onda i medijska promocija i marketing. Kako je i sama preduzetnik i urednik portala, osmislila je akciju prezentovanja preduzeća i preduzetnika kroz PR tekstove i banere na svom portalu, ali i saradničkim portalima. Ova akcija je kasnije dodatno ojačala javljanjem raznih medija ne samo iz Srbije, već i iz regiona, ali i novom akcijom sa Privrednom komorom Srbije, tačnije Sektorom preduzetništva i direktorkom Branislavom Simanić.

Kako je Jovana rekla, na ovu akciju se odazvalo više stotina preduzeća. Vođena tim, na svojim društvenim mrežama rekla je da uskoro pokreće akcije pomoći mamama preduzetnicama, s obzirom da je i prije korone pravila besplatna dešavanja za njih i djecu koja su, osim zabave, bila i veoma edukativna. Ona je najavila besplatan  štampani  i onlajn magazin u kom će se mame moći informisati ne samo o poslu i biznisu već i o svim pitanjima roditeljstva, njege i ostalih stvari koje zanimaju svaku ženu. Dodala je da će nastaviti sa organizacijama dešavanja, ali ovog puta i korisnim radionicama i umrežavanjima mama preduzetnica sa ciljem ostvarivanja zajedničkih ideja. “Mame preduzetnice, osim što se bore da održe porodične biznise, rade i onaj najteži, a najljepši posao, a to je majčinstvo. Jačanjem majki, jačanjem njihovog zbrinjavanja mi mislimo i na djecu, na našu budućnost.”, istakla je mlada preduzetnica Šipčić.

Jovana je rekla da osim ovih detalja pomoći, raduje je i pokretanje Jolly TV, gdje će se takođe truditi da na najbolji mogući način prezentuje mame preduzetnice i njihove poslove.

Da podsjetimo, Jovana je osim ovih kampanja, tokom pandemije pokrenula i onu za djecu, “Zdravo dete”, gdje je najavila da će od reklamnih kampanja u toj akciji donirati novac na račun RFZO.