Neočekivan, sexy, fluidan i zabavan – to je Diesel danas, sjutra i zauvijek. Kreativni direktor Glenn Martens predstavio je svoju prvu modnu reviju koja otkriva svijet kultnog italijanskog modnog brenda, u čijem središtu su denim, eksperimentisanje, buntovništvo i igra.

„Moć brenda ogleda se u tome što Diesel razumije najrazličitije ljude i njihove karaktere. Možemo da podstičemo održivost i inovacije, a možemo i da se usmjerimo na eksperimentisanje i koncept. To je Diesel u svojoj suštini – treba da ga obučete za dvije sekunde i živite svoj život. Za uspješan život!,” istakao je Martens.

Kolekcija se sastoji iz četiri poglavlja: teksas, utilitarizammotivi karakteristični za pop kulturu i zanatski detalji. Kontrast materijala i tekstura u srži je jesenjih modela, dok svaki komad u isto vrijeme odiše i slobodom i kontrolom.

Teksas krojevi u najvećoj mjeri potiču iz Diesel Library, esencijalnog asortimana brenda stvorenog da prevazilazi trendove i traje godinama. Pored modela od teksasa, predstavljeni su i komadi sa trompe l’oeil efektom. Zahvaljujući laserskom printu kombinezon iz ove linije djeluje poput denima, iako se zapravo ne radi o ovom materijalu.

Dukserice, kao neprevaziđeni simbol stilske slobode, izrezane su oko vrata, otkrivajući ispod slojeve žerzeja. Shearling jakne dolaze u varijanti sa dva lica, a kaputi sa efektom vještačke kože vraćaju se u novoj formi zahvaljujući ručno sječenom teksasu.

Brend je po prvi put predstavio komade u potpunosti izrađene od recikliranog teksasa, pamuka i elastina, koji su tretirani bez upotrebe vode. U partnerstvu sa specijalistima za održivost tkanina Tejidos Roy, Diesel koristi vlakna svojih proizvodnih ostataka za inovativnu, novu Diesel Rehab Denim liniju.

Jesenja kolekcija upotpunjena je novim modelom patika pod nazivom Prototype CR, sandalama sa visokom potpeticom i upadljivim logotipom „D“, kao i torbama sa metalik detaljima.